آیداآیدا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره
علیعلی، تا این لحظه: 19 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

دنیای شیرین علی و آیدا

ندادی دی دی دم

1392/10/24 12:42
نویسنده : مامان و بابا
193 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام سلام خیلی وقته ننوشتم . دلم حسابی تنگ شده بود.سرگرم درس و امتحان بودم چشمک

 

آیدا و علی هم خوبن و حسابی سرگرم!! تو ایام امتحانات من آیدا خانوم یه پا نقاش شده برای خودش . ازبس دفتر و کتاب منو نقاشی کرده ...تعجب

باباش : آیدا چکار می کنی؟

آیدا: دی دی دی دَدَم!!!

علی : آیدا جیش کردی؟

آیدا : من دیس نَدَدَم

شب امتحان زبان درحال درسخوندن بودم . علی و باباش خواب بودن. من و ایدا مثل همه شبهای امتحام پابه پای هم بیداربودیم .درسخوان

ایدا در کمد رختخوابها رو باز کرده بود و توش نشسته بود یه عروسک پوشک پیچ شده!! روی پاش بود یه دستمال کاغذی هم روش انداحته بود.

من : آیدا بیا بیرون اونجا چکار می کنی؟

آیدا: هیس . نی نی اَدا اٌده دیس دَده الا لالا دَده!!!!!!!!=نی نی غذا خورده جیش کرده حالا لالا کرده !!!جشن

منو تو اون لحظه تصورکنید و انفجار احساساتم رو ...بغلخندهقه قهه

علی اقای ما هم هفته پیش امتحان بنیه علمی تستی داشت و هرشب وادارش می کردم یکی از درسهاش رو مرور کنه و اون طفلی هم حرفم رو گوش می کرد و درساشو می خوند .

جدول ضرب هم داره یاد می گیره . یه جدول ضرب براش درست کردم و هرکدومش رو بایه رنگ نوشم و مرتب دستشه و حفظش می کنه .

خلاصه این روزهای سرد زمستون با این دو تا وروجک خونه حسابی گرمه گرم گرم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)