آیداآیدا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
علیعلی، تا این لحظه: 19 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

دنیای شیرین علی و آیدا

روزمره های علی و آیدا!

1392/8/20 12:56
نویسنده : مامان و بابا
238 بازدید
اشتراک گذاری

به تاریخ آخرین پستم که نگاه می کنم می بینم خیلی تنبل شدم توی ثبت خاطرات بچه ها. البته این روزها سرم حسابی شلوغه و کار و درس خودم و درس علی و لجبازیهای آیدا هم که تمومی نداره .

علی اقای ما امسال کلاس سوم است . اوایل سال معلمشون (که ما خیلی تلاش کردیم علی تو کلاس ایشون باشه) اقای فروتن بودند . معلمی بسیار خوش برخورد که شاید از اقایون معلم کمی عجیب باشه ولی انقدر پسرک شیطون مارو به خودشون و کلاسشون علاقمند کرده بودن که کیف می کردیم . باورتون نمی شه ولی واقعا کلاس داری ایشون عالی بود. ولی متاسفانه براشون مشکلی پیش امد و خانومشون مریض شدند و دیگه نمی ان من ارزو می کنم هرچه زودتر سلامتی همسرشون برگرده و ایشون بتونن دوباره به سنگر علم برگردند . الهی آمین . از همین مسئله هم معلوم می شه عاطفه این معلم چقدر زیاد بوده نه ؟ انقدر که به خاطر بیماری همسرشون و بخاطر اینکه خودشون شخصا پرستاری را بعهده بگیرن دیگه سر کار نمی ان. خدایا همه بیماران را شفا بده . آمین!

آیدا خانوم پس از دوره ریاضت ترک اعتیاد (جی جی) الان بسییییییییییییییییار لوس تشریف دارن و تقی به توقی می خوره قهر و گریه و لوس بازی . اه بدم میاد از دخترای لوس!!!!

بعد خبر دیگه این که بچه ها دخترعمه دار شدن . مریلا خانوم که 15 مهر به دنیا اومدن و درست 2سال و دو هفته از ایدا کوچکتره البته ما هنوز ندیدیمش چون مشهده .

خبر دیگه این که ایدا شعر می خونه به زبان خودش

شعر خوندن من و آیدا!!!!خندونک

من : یه توپ دارم

آیدا : لِ لِ لی یه

من : سرخ و سفید و

آیدا: آبی اِ

من : می زنم زمین

آیدا:...

من:نمی دونی تا کجامی ره

آیدا : مَ توپ نَ

من: مشقامو خوب

آیدا : دی دی دَ  = کشیدم!!!!

آیدا: بابا آیدا ای دی دوپ لِ لِ لی!!!!قه قهه

اخ که برگردان شعر آیدایی به زبان پارسی و قابل خوندن همونطوری که گفته می شه چقدر سخته . آیدا اگر بدونی !! قشنگ می خونی !!!

شعر بعدی :

من: گنجشک ِ

ایدا: اَتِ =خسته

من : روی درخت

آیدا: ... (نشسته)

من : نوکش و ببین..

آیدا: دیزِِ ِ=تیزه

من پاهاشو ببین...

آیدا: دیز ِ =ریزه

من : می ره بالا..

آیدا: اب هه = اب بخوره

ایدا: داب هه =می اد پایین تاب بخوره!!!!!!

اینم از این شعر .

تازه وقتی هم حوصله شعر خوندن نداره :زیبا

من : یه توپ دارم ...

 آیدا: دوپ لِ لِ لی نه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

هنر جدیدشون هم اینه که می شینه عروسکش را می ذاره روی پاش و

لالالالا... مثلا می خوابونش!!!سوال

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)