آیداآیدا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره
علیعلی، تا این لحظه: 19 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

دنیای شیرین علی و آیدا

تولدت مبارک

1392/11/8 14:23
نویسنده : مامان و بابا
285 بازدید
اشتراک گذاری

باز یه روز زیبای دیگه  7بهمن

این روز برای من و  بابا همیشه یه خاطره مشترک داره .

پدرو مادرشدن برای اولین بار!!!

پسرم ازت متشکریم که با آمدنت حس شیرین پدر و مادر شدن را به ما ارزانی کردی . ازت متشکریم که با امدنت شیرینی زندگی مان را دوچندان کردی. پسرم ازت متشکرم که که با امدنت برکت و رحمت خدا را بروی زندگیمون گشودی ازت متشکرم

عکسهای تولدت را بزودی می گذارم

تولدت مبارک

^^ سیلور خوشگل ما ، تولدت مبارک^^


این از طرف آیدا

http://s3.picofile.com/file/8101527434/dadashi.jpg

و این

http://www.askdin.com/gallery/images/3679/1_258.jpg

وجود تو تنها هدیه گرانبهایی بود که خداوند من را لایق آن دانست

و هدیه من به تو نازنین قلب عاشقی است که فقط برای تو میتپد

عاشقانه و صادقانه دوستت دارم و سالروز تولدت را تبریک میگویم

تولدت مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

تبادل لينک
18 تیر 93 8:32
سلام من زياد به وبلاگت سر ميزنم مطالبت جالبه لطفا بيشتر مطلب بزار چون ميبينم براي وبلاگت زحمت ميکشي اينو هم بهت ميگم برو به اين سايتي که ادرسشو رو گزاشتم و ازش لينک بگير رايگان بازديدت زياد ميشه من گرفتم خوب بود ------------- ممنون که بهم سر می زنین حتما