آیداآیدا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
علیعلی، تا این لحظه: 19 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

دنیای شیرین علی و آیدا

ماجرای خرید ما...

1391/12/14 12:56
نویسنده : مامان و بابا
167 بازدید
اشتراک گذاری
این روزهای اخر سال که می شه دلم خیلی می گیره شاید به خاطر اینه که یک سال به سنم اضافه می شه . شاید هم به خاطر روزهای خوبی که می تونستم توی سال داشته باشم وهدرشون دادم .ولی امسال با وجود دو تا فرشته ؛ فرشته هایی که یکی دومین عیدشه و دیگری هشتمین عید را می بینه خیلی از همیشه خوشحالترم . از خونه تکونی بگم که چون تازه امدیم خونه جدید فعلا قصد ندارم خونه را بردارم و تکون بدهم . خرید هامونم طی یه اقدام انتحاری انجام دادیم . اخه من معمولا وقتی خرید می کنم همراهام که بماند خودم هم حسابی خسته می شم ولی امسال زود زود زود خرید کردیم . علی اقا که خودش می دونست چی می خواهد و اصلا برای نظرمن تره هم خرد نمی کرد و بالاخره همون طوری که خودش دلش می خواست لباس و کفشش را انتخاب کرد(بماند که همیشه اقای همسر علی اقا را در انتخاب ازاد می گذارند) ولی من هر چی نظر کارشناسی دادن زیربار نظرات من نرفت و هرجور دلش خواست خرید کرد . البته خیلی هم راضی بود و مرتب لباساشو تو خونه می پوشید  و مانورمی داد. یاد بچگی های خودم افتادم که دوست داشتم همه لباسها و کیف و کفشم را بپوشم و راه برم .

ایدا خانوم هم دیگه از همون موقع پرو حس مالکیت نسبت به لباسهای پرو شده بهشون دست می داد و اجازه نمی دادن خانم فروشنده لباسها را تا کنه و بذاره سرجاش و مرتب جیغ بنفش می کشید که :آیدائه،آیدائه!!!یعنی اینا مال ایدائه

فکر کنم اخرهم نفهمید چی به چی شد و کی به کی شد. شب که از خرید برگشتیم رفتیم خونه بابابزرگ بچه ها و اونجا دوتایی حسابی فضولی کردن واسه همین شب توراه برگشت به خونه خانوم خانوما خوابیدن .

صبح بالاخره لباسهاشونو دیدن و با همون زبونی که فقط برای مامانی قابل درکه فرمودن : مامان لباسهامو تنم کن می خوام ببینم چجوریه و به بابا و علی نشون بدم

چقدر بچه ها زود بزرگ می شن. ایدا بعد از پوشیدن لباسهای نو رفته بود جلوی بابایی و غمزه می اومد حسابی. بابایی هم که دلش غنج می رفت برای عشوه های دخملی هی قربون صدقه اش می رفت و این شد که ناگهان علی اقا هم با لباسهای نو و کفش پوشیده و حتی جوراب به پا امد جهت ادای غمزه برای بابایی ...

حالا یکی بیاد این لباسها را از تن ایدا در بیاره مگه می ذاره؟؟؟!!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)