آیداآیدا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
علیعلی، تا این لحظه: 19 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

دنیای شیرین علی و آیدا

فرشته ای به نام مادر....

1391/10/25 10:25
نویسنده : مامان و بابا
252 بازدید
اشتراک گذاری

تقدیم به تمام مادران خوب دنیا

و تقدیم به روح مهربان و پاک مامان گل خودم

كودكي كه آماده تولد بود،

 نزد خدا رفت و از او پرسيد : " مي گويند فردا شما مرا به زمين مي فرستيد ؛ اما من به اين كوچكي و بدون هيچ كمكي چگونه مي توانم براي زندگي به آنجا بروم؟ " خداوند پاسخ داد " از ميان بسياري از فرشتگان ، من يكي را براي تو در نظر گرفته ام.

او در انتظار توست و از تو نگهداري خواهد كرد. " اما كودك هنوز مطمئن نبود كه مي خواهد برود يا نه. - اينجا در بهشت، من هيچ كاري جز خنديدن و آواز خواندن ندارم و اينها براي شادي من كافي هستند. خداوند لبخند زد : " فرشته ي تو برايت آواز خواهد خواندو هر روز به تو لبخند خواهد زد. تو عشق او را احساس خواهي كرد و شاد خواهي بود.

" كودك ادامه داد : " من چطور مي توانم بفهمم مردم چه مي گويند وقتي زبان آنها را نمي دانم؟ " خداوند او را نوازش كرد و گفت : " فرشته ي تو ، زيباترين و شيرين ترين واژه هايي را كه ممكن است بشنوي ، در گوش تو زمزمه خواهد كرد و با دقت و صبوري به تو ياد خواهد داد كه چگونه صحبت كني.

 " كودك با ناراحتي گفت : " وقتي مي خواهم با شما صحبت كنم ، چه كنم؟ " خداوند براي اين سوال هم پاسخي داشت : " فرشته ات دستهايت را كنار هم مي گذارد و به تو ياد مي دهد كه چگونه دعا كني.

" كودك سرش را برگرداند و پرسيد : " شنيده ام كه در زمين انسان هاي بدي هم زندگي مي كنند. چه كسي از من محافظت خواهد كرد؟ " - فرشته ات از تو محافظت خواهد كرد ، حتي اگر به قيمت جانش تمام شود.

كودك با نگراني ادامه داد : " اما من هميشه به اين دليل كه ديگر نمي توانم شما را ببينم ، ناراحت خواهم بود. " خداوند لبخند زد و گفت : " فرشته ات هميشه درباره ي من با تو صحبت خواهد كرد و به تو راه بازگشت نزد مرا خواهد آموخت ؛ گرچه من همواره در كنار تو خواهم بود.

" در آن هنگام بهشت آرام بود ، اما صداهايي از زمين شنيده مي شد. كودك مي دانست كه بايد به زودي سفرش را آغاز كند. او به آرامي يك سوال ديگر از خداوند پرسيد :

 " خدايا! اگر بايد همين حالا بروم ، لطفا نام فرشته ام را به من بگوييد. " خداوند شانه اي او را نوازش كرد و پاسخ داد :

 

.

نام فرشته ات اهمیتی ندارد،

می توانی او را

مـادر

 

 صدا کنی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)