آیداآیدا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
علیعلی، تا این لحظه: 19 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

دنیای شیرین علی و آیدا

تولدت مبارک...............

1391/7/2 9:54
نویسنده : مامان و بابا
100 بازدید
اشتراک گذاری


دخترم آیدا ..........

روزی که، تو اومدی روی زمین
یه فرشته کم شد از آسمونا
مثل گل شکفتی بین آدما
گل سر سبد بودی بین اونا
تولد تو...
تولد یک بهار

تولد آرامش
تولد یک فرشته

 تولد زلالی دریا

تولد عشق است

تمام واژه ها برای توصیف خوبیهای تو حقیرند
و هنوز جمله ای که بشود تورا با آن وصف کرد متولد نشده

بهترین آهنگ زندگی من، تپش قلب توست

و قشنگ ترین روزم روز شکفتنت.

نگاهت را قاب می گیرم. در پس آن لبخند. که به من. شور و نشاط زندگی می بخشد.

تولد تو تولد من است

من تمام طول سال بیدار مانده ام

که مبادا روز تولد تو تمام شود

و من در خواب بمانم

و نتوانم به تو بگویم

تولدمان مبارک !

 

 

دوستت دارم

 

و چشمان پاکت را می بوسم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)