آیداآیدا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
علیعلی، تا این لحظه: 19 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

دنیای شیرین علی و آیدا

ماما... ماما

1391/4/4 10:08
نویسنده : مامان و بابا
94 بازدید
اشتراک گذاری

امروز ۴ /۴ است . امروز واسه این ذوق کردم و اومدم اپ کنم چون دختر نازم از صبح می گه  : "ماما ...ماما...ماما..." وای خدای من این دختره منو می کشه با این دلبری هاش.!!

 

حدود یک هفته است که دستش را می گیره به مبلها و راه می ره دیگه هیچی از دستش تو خونه امنیت نداره از گلدون و میزهای شیشه دار بگیر تا چاه وسط آشپزخونه!!

میزها را که کلا جمع کردم و انبار کردم یه گوشه خونه ... زیر میز تلویزیون هم پتو گذاشتم تا سیمها را نکشه (تاریخ داره دوباره تکرار می شه چون وقتی علی کوچولو بود هم مجبور شده بودم زیر میز تلویزیون بالش فرو کنم ..!!!!) دیگه الان ایدا وسط هال برای خودش حسابی دور می زنه و اگر تو اتاق بره و دستشو به تخت بگیره تو اتاق هم راه می ره . اتاق علی هم که دیگه جای خود داره ... اونجا خیلی بهش خوش می گذره .

 

داداش علی ایدا را سوار موتور شارژی اش می کنه و دور خونه می چرخونه انقدر بلند بلند می خندن و کیف می کنن که نگو. این روزها که علی تعطیل شده و توخونه است دیگه ایدا حسابی خوش به حالش شده چون داداش کلی باهاش بازی می کنه.

اما چاه وسط آشپزخونه ....نمی دونم چی از جون این چاه می خواد که قالیچه را کنار می زنه و سرچاه را برمی داره و تا غافل کنم دستشو کرده توچاه .اه اه انقدر از این کارش بدم می اید که نگو چندباری دعواش کردم ولی خب فایده نداره تا سردر نیاره اونجا چیه ول کن نیست . چند روز پیش خونه خاله رفته بودیم دیدم فرش آشپزخونه خاله را هم زده کنار به دنبال چاه ...

بزودی برمی گردم و همه عکسها شونو را می گذارم برمی گردم حتماً...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)